En ik ben weer weg - Reisverslag uit Annen, Nederland van julia polman - WaarBenJij.nu En ik ben weer weg - Reisverslag uit Annen, Nederland van julia polman - WaarBenJij.nu

En ik ben weer weg

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

28 Januari 2008 | Nederland, Annen

hallo allemaal,

13 Februari is het weer zo ver :) Ik ga weer op pad.ik vlieg vanaf Amsterdam naar kualalumpur en vanuit daar pak ik mijn vliegtuig naar Perth :)
waar ik om 16.00 aankom en in de armen van mijn vriend beland om valentijn te vieren.
's avonds ga ik gelijk uit eten met mijn "schoonouders" om gezellig cadeaus uit te wisselen en bij te praten.
in het weekend vertrekken Kane ik samen met de hele Perth-gang naar Greenhead om een feestje te vieren omdat ik terug ben . Dat word vast heel erg gezellig. Ook komen nog wat oud-collega's van de Jurien Bay Hotel , daar kijk ik ook wel naar uit.
lekker in de zon liggen en een beetje leren en luieren in de planning voor de overige dagen opgevult met uitstapjes en weekendjes weg met kane.
op 29 feb vlieg ik weer terug ( helaas ) om opgeladen en vrolijk mijn VWO diploma te gaan proberen te halen.
nou dat was mijn up-date
veel plezier in het koude NL en ik zal niet aan jullie denken :P want daar heb ik geen tijd voor.
wel aan liberte want die heeft altijd mijn gedachtes vooral in die weken.
Ik wens thijs alvast een prettige vlucht in de lompe Hercules en een veilig verblijf in de afgaanse zandbak :)
kus
Julia





  • 28 Januari 2008 - 12:19

    Julia:

    hey mezelf wat leuk om weer wat van je te horen ;p

  • 05 Februari 2008 - 06:38

    Liberte:

    Hey meid!
    Je bent een schat!
    Veel plezier he!! en vooral HEEL bruin worden :P
    tot donderdag

  • 05 Februari 2008 - 06:39

    Thijs:

    jij ook een hele goede tijd weer daar in ausie land. en een goede reis in een fijn luxe toestel!!

  • 15 Februari 2008 - 11:59

    Geert:

    Souvenir! Anders tik 'k je alsnog neer :p

  • 16 Februari 2008 - 18:07

    Irena:

    Heej Julia, geniet ervan!!!! Knuffel je ventje maar helemaal fijn!!! En heel veel plezier!!!!

  • 22 Februari 2008 - 09:34

    Liberte:

    Met geert eens!
    Ik zal hem helpen ;)

    (geintje)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Annen

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 26708

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: