:) - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

22 Februari 2008 | Australië, Perth

Hallo allemaal

Heerlijk terug thuis.
Op valantijnsdag had Kane een hotel aan de rivier geboekt lekker luxe en met een mooi uitzicht.
Daarna terug naar Abbett str. fijn om thuis te zijn . Rex leeft nog , al is hij in hondenjaren al dik over de 100.
Verder alles hetzelfde , mijn kast is weer gevult met kleren en the female touch is terug in huis.
ik ga zo opweg naar Greenhead we zouden met een grote groep gaan maar ik zag er een beetje tegen op , ik wou liever alleen zijn met Kane , dus dat is wat nu gaat gebeuren.
de Jetskie heeft een olie lek dus die gaat niet mee , wel nemen we de boot mee dus we kunnen nog wel gaan vissen. En de walvissen scheinen nog in de buurt te zijn dus misschien heb ik geluk maar dat horen jullie nog wel.
verder niets meer te vertellen.
doei doei
groetjes julia en Kane.

• 22 Februari 2008 - 09:31

Liberte:

Heeey lieverd,
    Echt zo stom, ik krijg nogsteeds geen mailtjes als je hier wat neerzet :S
    HEUL APART!
    Volgens mij zijn jullie al op vakantie samen, maar toch heel veel plezier!! Hopelijk ga je de walvissen nog zien!!
    Meissie ik zie je snel! En dan moet ik maar gaan helpen dingen regelen voor je grote vertrek!! Komt helemaal goed!!
    Groetjes aan kane!! en dikke knuffel en kus voor jou!
    tot volgende week!

• 22 Februari 2008 - 10:40

Marijn:

Juul, kom jenog wel weer terug? Volgens mij is het daar veelste leuk :)

Have fun, see you soon!

Eerst een afscheidsparty voordal je daar permanent gaat wonen.

Xx