En weer terug - Reisverslag uit Annen, Nederland van julia polman - WaarBenJij.nu En weer terug - Reisverslag uit Annen, Nederland van julia polman - WaarBenJij.nu

En weer terug

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

22 Oktober 2007 | Nederland, Annen

hallo allemaal,
ik begin nu weer een beetje te aclimatiseren in Nederland,
maar nog steeds komen gevoelens van enorme verslagenheid opborrelen.
Heimwee is een stom iets, In Australie had ik er geen last van maar hier in Nederland nog steeds. Ik mis het heerlijke weer en mijn vrienden/vriend.
Het sparen gaat al weer goed dat scheelt.
Ik werk veel en hard bij Ching in het Restaurant en verdien zo weer genoeg geld voor mijn ticket terug naar mijn beloofde land.
Het begint er al weer lekker zomer te worden terwijl ik hier weer sta te verkleumen.
Kane was dit weekend nog met Jess, Lee en Crisso naar Greenhead geweest.
Dat viel me wel zwaar , Ik kon het niet verdragen dat mijn vriend met mijn vrienden naar ons oude huis was geweest en daar een super weekend heeft gehad zonder mij.... whaaaa :'( Gelukkig heb ik ze nog wel allemaal even gesproken en zeiden ze dat het niet echt leuk was zonder mij en dat veel dingen ze aan mij hebben herrinnerd. ( een kast vol Jelly :P en mijn kleren in de hangkast )
Ik heb mijn sporen letterlijk achterelaten.
Ik ben nu echt actief bezig met mijn studie in Australie , Kane en ik hebben op internet de juiste visum uitgezocht , nu nog een studie en een Universtiteit. maar ook dat weet ik al wel ...nou ja de studie nog niet.
En dan komt een dorpsgenoot nog langs om over Australie te praten en adressen te vragen en dan is het toch kut dat je niet in een koffer mee kan.
Mijn motivatie op school schort er ook wel aan nu ik zie het hier in NL gewoon niet meer gebeuren vooral niet met dit weer, zwaar deprimerend.
tja nog maar 8 maand en dan ga ik terug , eerst weer 4 maand vakantie , dan even het land uit , en dan weer 4 maand vakantie want de studies beginnen pas in febr.
Maar dat moet allemaal nog even gefixed worden.
ik hou jullie op de hoogte...
kus julia

• 24 Oktober 2007 - 13:32