Hallo allemaal - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

04 Maart 2008 | Australië, Perth

Hallo

Ik ben weer terug in Nederland, helaas.

Ik heb een heerlijke tijd gehad in Australie , super goed weer , misschien een beetje te warm ( 47 gr ) .

Ook veel leuke dingen gezien en gedaan.

nu de plannen :
-VWO diploma halen
-Met Kane door Europa reizen
-samen met Kane terug vliegen naar Australie in Juni/Juli
-oud/gelukkig worden

dus jullie zijn weer op de hoogte.

Groetjes
julia

  • 08 Mei 2008 - 12:49

    Liberte:

    Oooh spannend :D
    (ik d8 ik bekijk julia's site weer een keertje ;))
    Het eerste punt is bijna behaald :D
    haha! Over ongeveer 2 weken (toch??) beginnen de examens en half juni weet jij volgens mij wel of je het hebt gehaald :D
    Oooh spannend :D
    Ben echt blij voor julie :D
    Dikke (k)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 26706

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: