hallo allemaal - Reisverslag uit Annen, Nederland van julia polman - WaarBenJij.nu hallo allemaal - Reisverslag uit Annen, Nederland van julia polman - WaarBenJij.nu

hallo allemaal

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

16 Augustus 2007 | Nederland, Annen

hoi
ben weer thuis :)
toen ik thuis kwam hadden mijn ouders met behulp van buren het huis versiert met honderden balonnen was wel heel gaaf!
dankje wel iedereen!
en lief stond al voor de deur op me te wachten wat natuurlijk heel erg leuk was dankjewel liberte vond ik echt cool!
het duurde niet lang en de hele bende was compleet was leuk om iedereen te zien.
verder niets te melden, still boring in annen :D wel voort eerst auto gereden vandaag, gelijk de ruitenwissers gemold omdat ik met mijn rechter hand richting aan wil geven dus dat wou niet en ze zijn allebij gebroken nu :P oeps
dat was het dan , mijn hele reisverslag
dankewel voor alle berichtjes die zijn achtergelaten ik hoop dat iedereen mijn verhalen leuk heeft gevonden :D
kus julia

• 17 Augustus 2007 - 20:24

Liberte:

Leuke Foto's Allemaal :D
    Sommige had ik nog niet gezien
    Nou dit is het laatste berichtje op deze site,
    Moest toch nog een afscheidsberichtje komen he :D
    Ik was ook blij dat ik klaar stond op de mooi versierde oprit toen je thuis kwam :D
    Minder van de ruitewissers he :-p :lol:
    Zie je snel weer!
    Dikke kus

• 17 September 2007 - 09:14

Julia:

ik vind iedereen behalve liberte stom want ik heb GVD geen berichtjes...
    KOM OP ZEG MENSEN!!!