ik zou maar weer is wat vertellen haha - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu ik zou maar weer is wat vertellen haha - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

ik zou maar weer is wat vertellen haha

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

05 Februari 2007 | Australië, Sydney

uuuh jurien
een klein en rustig vissersdorpje met vissers. En vis en een pub ( mijn werk )
eregister met een stel crayfishers naar een van de onbewoonde eilanden langs de kust gevaren en een dagje op het strand doorgebracht. Alle kerels aan de NL groente en ik lag te verbranden in de zon mijn hele kop is rood! en ze hadden van die uuuh seabiscuits mee voor achter de speedboat dus dat was wel erg grappig!Wel zwaar pijnlijk geland de 2e keer echt vlak op mijn rug en ze gingen op full speed dus dat was gruwelijk pijnlijk. Maar dat was de lol dat krijg je als je met 20 jarige vissers die allemaal stoned zijn naar een eiland gaat met een speedboat. naar 10 min. was de grootste lol mensen van de biscuits afgooien ong. 1 meter voor het strand ik heb zelfs een visser zien huilen van de pijn...maar voor hun was alles grappig....en achteraf gezien was het dat ook wel :D
werk is steeds leuker de week gaat snel voorbij en ik maak ook meer uren deaze week 36 uur dus 600 dollar -100 dollar belasting dus zeer de moeite waard. ik ben nu al aan het uitpuzzelen hoe ik terug naar bellingen ga ik denk met het vliegtuig maar weet het nog niet zeker.
ik zou ook wel met de trein willen uuh zeker 3 dagen in de trein maar dan zie je wel heel veel das wel beter en heb je geen grenscontroles / douane...en ik wil mijn schelpen niet afgeven ik heb echt een hele plastic zak vol met de mooiste schelpen!
dat was mijn verhaal voor nu ...
groetjes en kus
Julia

  • 05 Februari 2007 - 06:13

    Julia:

    zozo dat is een interesant verhaal :P

  • 05 Februari 2007 - 10:26

    Rob:

    Juul,
    Leven blijft leuk daar. Goed moment om maar even langs te komen ( heb wat meer tijd nu ) en te kijken of je je gedraagd....:)
    wat zijn je volgende plannen en wanneer ga je naar Azie?

  • 05 Februari 2007 - 11:01

    Agnes:

    Zo, zit ik in den Haag te wachten op de tekst van het regeerakkoord (wordt steeds maar uitgesteld), lees ik dat er NLgroente in Aus. is. En dat vissen eigenlijk hetzelfde is als gezandstraald of gekielhaald te worden...
    Wel blijven opletten hoor,
    dikke kus, Agnes


  • 05 Februari 2007 - 21:10

    Anne:

    heey juul!

    Nieuw stopwoordje? uuuuuuuh!! haha grappig hoor! ik las je vanmorgen op msn. maar ja toen lag ik natuurlijk nog te slapen! spreek je snel!

    X anne

  • 05 Februari 2007 - 21:33

    Jan En Marijke:

    Hoi Julia, zo te lezen, veel afwisseling in alles wat je aan nieuwe ervaringen meemaakt, alhoewel we sommige wel héél eng vinden! Zo'n reis met de trein wel erg interessant, maar ook wel heel lang....Zijn erg benieuwd naar je mooie schelpen,foto? Hartelijke groet en een goede tijd daar!

  • 07 Februari 2007 - 05:53

    Julia:

    hey robje
    kom maar langs gezellig :D ik weet nog niet waarneer ik vertrek ik denk dat ik blijf als jac deze kant op wil komen.. haha
    kus julia

  • 07 Februari 2007 - 05:54

    Julia:

    mama dat heb je goed opgemerkt vissen is dolle pret maar soms vang je ook wel echt vis hoor!!
    kus

  • 11 Februari 2007 - 13:47

    Liberte:

    Makkelijke keuze dus, met de trein d8 ik zo :lol:
    Helemaal verbrand dus lieverd :( wel uitkijken he :D
    wat voor NLgroenten waren er dan in aus?
    En als je trug bent gaan we vissen :D ik weet zker dat je dan proffesioneel bent :P
    (k)jeee

  • 01 Maart 2007 - 18:34

    Ingrid :

    eey meis

    wat een super leuke en mooie foto's heb je :D zo te zien heb je et wel na je zin daar :)
    veel plezier nog meis :)

    dikke zoen
    ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 26736

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: