on the truck to perth - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu on the truck to perth - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

on the truck to perth

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

13 Februari 2007 | Australië, Sydney

hallo allemaal
ik ben de 8e met Craig naar perth geweest in een vrachtwagen om hondenvoer te bezorgen ( jurien bay pet meat suplies ) dus lang al de racehonden kennels en dierenwinkels.
we vertrokken om 12 uur snachts om om 2.30 onze erste bezorging te doen ( nog 29 te gaan :p ) het was echt raar om in het holst van de nacht in dierenwinkels te lopen en in kennels het was erg interesant.
ook hebben we nog 4 konijnen en 4 kangaroes doodgereden , best een goede vangst.
ook hadden we 3 ton aan kangeroevacht in de truck zag er wel erg comfortabel uit en het is lekker zacht maar geen tijd om te slapen.
op de enalaatste stop moesten we helaas wat ophalen . 2 versgeslachte racepaarden het bloed lag nog overal dus ik was een beetje misselijk voor een uurtje of 2.
maargoed om 16.00 uur de volgende dag waren we terug in jurien bay compleet uitgeput en het voelde als een gigantische jatlag.
na 20 uur slaap moest ik helaas weer aan het werk. einde...en ze leefden nog lang en gelukkig.
12 februarie ben ik met de boy's op de boot geweest nugget had de eer om ons te ontvangen op zijn boot de Tahika 5 ofzo.
om 5 uur werden we opgehaalt na een nacht slecht geslapen te hebben op nuggets bank...
dus veel te vroeg en slecht gehumeurd gingen we richting de haven. de zon kwam op in een half uur nadat we vertrokken waren dus mooie foto's ( komen een andere keer )
crayfish bij dozeinen maar alleen een 10e mag je houden als ze groot genoeg zijn.
ook nog een haaitje gevangen ook wel leuk.
rond 10 uur hadden we een jumbo ( zie foto's binnenkort) maar ze kunnen nog 2x zo groot worden ofzo. De zee was helaas erg ruig dus joke is gebleseerd nu na een lesje vliegen in de kajuit na een grote golf.
om 12.30 waren we weer in de haven en het was fijn om weer vaste land onder mijn voeten te hebben want ik was aan het balanceren om niet zeeziek te worden maar ik ben gelukkig goed gebleven zelfs naar onze in de magnetron gekookte crayfish kon ik het eten binnenhouden.
voor de mensen die niet weten wat een crayfish is : een kreeft zonder scharen.
dat was het wel weer voor deze keer niet veel meer te melden ow ja
leuke valentijnsdag allemaal
en: INGRIDT ALVAST GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

  • 13 Februari 2007 - 06:13

    Julia:

    zo alweer zo interesant.

  • 13 Februari 2007 - 13:17

    Rob:

    blijft goed en enjoy, behave en doe alles wat ik ook zou willen doen...:)

  • 13 Februari 2007 - 13:54

    Marijn :

    Ha Juul

    Toch leuk dat je jezelf de eerste reactie schrijft... ;-) Klinkt allemaal erg interessant, hier sneeuwt het alweer. Als ik hier klaar ben moet ik ook naar australie ;) Keep up the good work!

    Liefs

    PS. Jij ook een fijne Valentijnsdag he!

  • 13 Februari 2007 - 15:45

    Liberte:

    Julia...wat een verhalen ook weer :lol:
    Julia like hahahahahahhahaha :lol:
    wel weer een avontuur!
    ik w8 op de foto's
    ik heb je net eem 2 maailtjes gestuurd! (want die andere las ik te laat :$)
    UUH THANKS FOR THE LETTER!
    en alle andere mededelingen zijn gemailt!
    (l)you
    kussiekuskus

  • 13 Februari 2007 - 17:50

    Anne:

    Ik ben ook jarig hoor! :P haha

  • 13 Februari 2007 - 20:59

    Jan En Marijke:

    Bah, Julia wat een gruwelverhaal. Als je maar niet, eenmaal terug in Nederland, bij elke hond die de straat oversteekt denkt dat je gas moet geven!

  • 13 Februari 2007 - 21:19

    Ingrid:

    eey meis

    dank je wel :D
    jij ook een hele fijne valentijnsdag :D
    en ben benieuwd naar je foto's

    liefs ingrid

  • 14 Februari 2007 - 08:28

    Jeanine, Sophie, Lau:

    he juultjeee,
    waar ben jij nu? nog druk aan het werk? en dat op Valentijnsdag. zo te zien geniet je daar allemaal wel in auzzieland. en wij zien ook je hele leuke foto's, vooral die met al die mooie dieren en borden.
    Dikke kus van ons allemaal.

  • 14 Februari 2007 - 17:53

    Jantien:

    Hey Julia!

    Ik hoorde van Liberte van je site dus ik ging maar ff kijken...Heb je het nog een beetje tof daar? Ben je met een organisatie ofzo? Have fun :) Liefs J10

  • 15 Februari 2007 - 14:47

    Ching&Bonian:

    zozo, die jumbo ziet er wel zéér smakelijk uit!

  • 15 Februari 2007 - 21:01

    Liberte:

    LEUKE FOTO'S
    ziet er goed uit ;)
    Lekker bruin ook joh!
    Dikke kus!!!

  • 16 Februari 2007 - 16:24

    Marijn :

    Mooowje Fotooos!

  • 16 Februari 2007 - 18:16

    Monique:

    hoi Julia,

    wat geniet jij van deze trip volgens mij! knappe kerels om je heen, genoeg dieren waarvan je er af en toe eentje dood rijdt.je wordt er, lijkt het, al niet meer koud of warm van. geniet maar lekker! groetjes

  • 18 Februari 2007 - 13:42

    Oma:

    ha lieve Julia. ik ben vandaag op de verjaardag van Thies, nadat ik eerst bij Clare in Groningen geslapen heb. Ik geniet van al je brieven en lees ze met veel plezier. Ik krijg zelfs de kriebels dat ik het ook wel zou willen maar in zo'n truck rondrijden is niets meer voor je oma.(als je daar ook nog in een meer comforlabele wagen kunt rijden laat me dat dan even weten). Heb je nog steeds een leuke baan? Wat zijn je volgende plannen.
    Lievert geniet nog heel veel van je reis en tot het volgende briefje. Als Rob dit leest hopelijk met mijn eigen computer.

    Heel veel liefs en een dikke kus van je oma.

  • 23 Februari 2007 - 19:32

    Marijn :

    Juuuuuul we willen een niew verhaal! Verder alles goed? Nog een half jaartje he, afgelopen woensdag was ik precies op de helft. Time Flies..tot snel!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 26740

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: