tja.... - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu tja.... - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

tja....

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

03 Maart 2007 | Australië, Perth

hallo allemaal
ik heb ontslag genomen in het JBH ik had er genoeg van ik vond de andere kant van de bar leuker haha :)
k ben nog weer een keer op een crayboot geweest was beter dan de vorige keer want nu was de zee kalm en de zon was zeer aangenaam.
dus ik heb een aardig handje kunnen helpen met het meten van de dingen en ik heb de pots gevult met aas.
ik verblijf in Greenhead zo'n 40 km van jurien vandaan een leuk klein dorpje dat 24/7 stinkt naar zeewier maar je leert er mee leven :D
ik heb een auto tot mijn beschikking en geniet van mijn vrijheid :)
ook heb ik de auto al gecrashed tijdens een drift op een dirtroad haha
ik heb ook een dag op een station gewerkt met 10600 koeien ik heb mee geholpen voeren was erg leuk maar heeeeel warm.
verder heb ik niet zo veel te melden eigenlijk ik ben nu weer in perth want ik ga op stap met een paar vrienden uit jurien en ga terug dinsdag dus lekker even een lang weekend er tussen uit weer even wat anders.
verder niets te melden eigenlijk!
nog gefeliciteerd tante fientje met je verjaardag.
kus Julia

  • 03 Maart 2007 - 05:32

    Julia:

    alweer machtig interesant zo wat heeft zij een leven :p jaloers hahahaha

  • 03 Maart 2007 - 05:38

    Kane:

    finally figured out how this stuff works. run amuck don`t give a fuck

  • 03 Maart 2007 - 14:23

    Marijn :

    Sounds Good Juultje...geniet van je vrijheid zolang het nog kan ;) Lief van je dat je gaat wachten op mij nop het vliegveld, je komt een dag eerder aan? Niet zo logisch he ;) Ik heb nog geen vast datum trouwens, dus dat moeten we nog even afwachten. Spreek je gauw, Have fun!

    Liefs

  • 03 Maart 2007 - 14:56

    Liberte:

    Heey Laiverd!
    Weer een super diepgaand verhaal van het leven van julia in australië :lol:
    Bedankt voor je mailtje!!
    hahahaha :lol: ;-)
    Veel plezier vanavond! en hopelijk hou je het vol :) niet in slaap vallen :D haha :lol:
    (En julia, uitkijken met auto's he :lol: )
    Love You!

    xxxx

  • 04 Maart 2007 - 12:47

    The Howard's:

    Je bent nu wel echt ingeburgerd zo te lezen, Ben nog steeds erg jalours op dat mooie weer, Het is hier veel regen en het word steeds kouder. Verder alles goed hier met iedereen, met Pasen zullen we in Nederland zijn. Zeg lieverd hou je goed en blijf genieten.

    Elsxxx

  • 09 Maart 2007 - 06:07

    Julia:

    thnx iedereen voor de reactie ik vind dat ik er deze keer maar een matige hoeveelheid heb dus ik vul weer bij :P
    kus kus julia

  • 09 Maart 2007 - 22:57

    Pappa & Mamma:

    nou dan ook maar een van ons. Jac was erg blij met zijn kado en ik heb voor rosalie een kangeroe besteld bij jou. we hebben het nog wel gehad over de manier waarop een je fatsoenlijke gareroe mee kunt nemen in het vliegtuig. Hou daar dus maar even rekening mee. Jesse was er niet helemaal van overtuigd dat je het ook echt zou doen maar na enige overreding geloofde hij het toch wel. echt veel vertrouwen hadden ze niet in mij maar des te meer in jou meisie. doei en laat horen als je weer on the road bent.

    grotjes en een dikke zoen je vader en moeder

  • 15 Maart 2007 - 18:41

    Monique:

    Hoi julia,

    Volgens mij heb je het nog steeds geweldig naar je zin daar! Lekker weertje, beetje werken tussendoor en enorm veel leuke mensen om je heen!
    doe je wel een beetje voorzichtig met rijden? eerst kangaroes aanrijden en nu de auto zelf total( ?) loss rijden?
    Geniet nog maar lekker, daar in de zon (hier was het deze week prachtig weer, nog nat niet zo warm als bij jou, maar volgende week wordt het weer vreselijk!)
    liefs Monique

  • 17 Maart 2007 - 14:22

    Oma Ria:

    Lieve Julia, weer ben ik gezellig bij Gabrielle. Ik ben hier nu aan het uitrusten nadat we vijf dagen samen naar Italië zijn geweest. Daar woont een vriendin van oma die 80 jaar werd. Daar was het net als bij jou al erg warm, 20 graden. Wat doe je op dit moment, heb je al een nieuwe baan, of zit je nog aan de goede kant van de bar?? Ik heb genoten van je foto's, wat een heerlijk leven! Geniet nog van een paar heerlijke maanden en ik hoop je gauw weer te schrijven. Heel veel liefs en een dikke kus van oma.

  • 18 Maart 2007 - 20:19

    Magda:

    geweldig wat je allemaal meemaakt.hier mooi weer gehad deze week dus wy allemaal een australisch kleurtje leukefotos heb je.wacht op je volgende bericht.groeten uit annen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 26738

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: