hallo allemaal - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu hallo allemaal - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

hallo allemaal

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

19 Maart 2007 | Australië, Sydney

hey
ik heb eindelijk een dolfijn gezien in jurien het duurt even maar dan heb je ook wat. Gister op een kleine vissersboot geweest en ook zelf nog wat gevist maar een klein visje gevangen ong.2 kilo dus niet zo groot. en toen was ik een beetje zeeziek geworden dus hield ik op met vissen. 's avonds heerlijk verse vis gegeten en csi gekeken want hier heb je csi-sunday, CSI en sci miami achter elkaar aan echt zwaar chill en vanavond csi new york :)
gister ook nog 2 keer met de quardbike naar het strand geraced ook wel leuk maar de 2e keer hield dat ding er mee op en kwam de vloed in dus dat was even stressen maar alles kwam goed de olie was te warm ofzow.
verder heb ik niet echt veel te vertellen helaas voor jullie alleen dat ik het naar mijn zin heb en daar gaat het om toch :P
hele dikke kus :D
julia

  • 19 Maart 2007 - 11:13

    Jan En Marijke:

    Hoi Julia, leuk weer een berichtje van jou. Zo te lezen ben je straks , eenmaal terug in Nederland, van alle markten thuis!! Ik vind een vis van 2 kilo anders wel een hele zak vol! Het ga je goed en de groetjes van ons allemaal en ook van Oma en Opa!!

  • 19 Maart 2007 - 13:08

    Marijn:

    Ha Juul, Ja belangerijk is dat je het naar je zin hebt. Over jouw idee dat ik 4 dagen op het vliegveld op jou moet wachten ben ik iets minder enthousiast ;) We'll see...nu eenmaal over de helft vliegt de tijd. Geniet er van!

    Liefs Marijn

  • 19 Maart 2007 - 15:29

    Ingrid :

    eey meis :D
    leuk om weer wat van je te horen :D
    ben blij dat je et nog na je zin hebt daar:)
    veel plezier nog meis.
    liefs ingrid

  • 20 Maart 2007 - 08:35

    Liberte:

    Dat is een braaf vriendinnetje :) goed dat je het naar je zin hebt! al zal ik geen zin hebben in vis, nadat ik zeeziekjes ben geweest haha :lol:
    Dat is wel alweer een poosje geleden dat hier wat stond he! ik was al bijna ongerust!

    Marijn: het is toch relaxed om lekker 4 dagen te overleven op schiphol!! doen we wel even haha :lol:

    Nou niet meer van die gevaarlijke stunts uithalen he!

    Heb je net terug gemailt trouwens!!

    Nou have fun lieverd!!

    DIKKE KUS

  • 22 Maart 2007 - 09:41

    Alain & Lisa:

    Heej Juul!! Fijn dat alles goed met je gaat. Hier ook alles oke, het begint eindelijk wat lente achtiger te worden (dus kom met op met het mooie weer!!). Hoe lang blijf je nog in Australie?
    Nou, veel succes nog met vis vangen voor de volgende keer, misschien dan eentje van 10 kilo? :P
    Hou je taai!! Kusjes van ons

  • 24 Maart 2007 - 10:21

    JAAP EN FOKJE:

    hoi JULIA
    wat een vis zeg,hoe heb je die er uit gekregen
    wij kijken weer naar je verhalen uit
    veel plezier en pas goed op je zelf

  • 04 April 2007 - 18:41

    Ben :

    hey juul
    alles goed daar dus lees ik. Das mooi.
    Ben blij dat het hier ook eindelijk warmer weer wordt dan hoef ik ook niet meer zo jalours te zijn.

    groeten en veel liefs iedereen

  • 08 April 2007 - 21:03

    Haaike :

    klinkt goed daar downunder! wil je überhaubt nog wel terug??
    vandaag pasen gahad in O'zaal;opa probeerde de buren uit hun hol te roken door een imitatie paasvuur in de tuin van H&R te maken :)

    enjoy daar hé! (sorry, tekst zonder hoofdletters want de kat laat mijn andere arm niet los).

    greetz,
    haaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 26733

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: