eindelijk terug - Reisverslag uit Bellingen, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu eindelijk terug - Reisverslag uit Bellingen, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

eindelijk terug

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

22 April 2007 | Australië, Bellingen

hallo allemaal
zoals je ziet, ik ben weer terug in NSW , en weer terug in Bellingen.
bij aankomst in Sydney selena gebelt een vriendin van mij die ik heb leren kennen in bellingen. met haar heb ik 4 dagen in sydney rondhangen en alle favo plekjes van de stad weer gezien.
selena en ik gingen op weg naar bellingen rond 2 uur. ( selena had een kater van hier tot gunder van onze avonden op stap in kings cross)
eenmaal in bellingen ging ik rechtstreeks naar het motel waar ik nu woon. de vriendschap tussen emma en mij pikte gelijk op waar we gebleven waren , net of ik niet weg ben geweest.
de volgende morgen moesten we naar de dierenarts met emma's kat de kat's oog moest worden geamputeerd leuk begin haha
en daarna naar soul's koffiekraam naast het benzienestation in bellingen.
het was echt super om soul weer te zien gelijk weer dolle pret.
kaly heeft haar babytje nu ze is echt zo'n schatttig meisje , 3 weeken oud. haar naam is ayah maar dat wist ik al dat had ze in dec. al verteld.
na soul's koffie ging ik op bezoek bij mijn oude werkgevers die wel verbaast waren om mij te zien. Maar ik vind ze nog steeds een stel gekken.
de pub staat weer op mijn dagelijkse dagindeling ik heb nog geen avond gemist.
emma's eenogige kat kruipt net op mijn schoot...haha het is echt een raar gezicht.
verder heb ik niet zo veel te vertellen eigenlijk , het gaat gewoon zijn gangetje...
gister zijn er mensen vermoord in bellingen , maar we weten niet wie waarscheinlijk illegalen , maar de australische FBI was er in overvloed vandaag emma en ik zijn nog naar de crimesceene geweest om te wezen kijken maar we konden niets zien... :S we zijn benieuwd wat de kranten te melden hebben ;D
mensen geniet van het warme weer in Nederland, ik denk dat jullie 28 gr. wel is warmer kon zijn geweest dan wat ik hier heb :P
maar ik ga volgende week naar het great barrier reef dus das weer tropisch.
doei doei iedereen!
kus Julia

  • 22 April 2007 - 13:25

    Gabrielle:

    Hoi Julie,
    Fijn om weer wat van je te lezen. Terug op een vertrouwde plek. Ga je nu ook weer in de kennel helpen?
    Misschien heeft de FBI nog wat te doen voor je? Wel weer spannend, zo dicht in de buurt. Pas maar op dat jullie geen verdachten worden??

    Veel liefs uit Heiloo

  • 22 April 2007 - 13:54

    Liberte:

    HEHE! EINDELIJK! haha dat was alweer meer dan een maantje geleden!
    ik begon je al heel erg te missen.
    Wat ga je nu voor dingen doen?
    Hopelijk mail je snel weer trug!
    Hele dikke kus en knuffels
    xx

  • 22 April 2007 - 16:21

    Marijn:

    Aah Juuul, klinkt weer leuk. Helemaal jouw plekje zo met die moord enzo. :) Leuk weer wat van je te horen, ook ik zit hier in de 30 graden zon! Niceee

    Tot snell

    Liefs

  • 22 April 2007 - 18:29

    Pauline:

    Mijn moeder begint volgens mij een beetje oud te worden,..ik moest doorgeven dat ze uiteraard gewoon Julia bedoelde!Onwijs leuke verhalen om te lezen en leuk om te zien dat je het naar je zin hebt!!geniet nog van je maanden daar!Groetjes,Pauline

  • 22 April 2007 - 19:43

    Jan En Marijke:

    Hallo Julia,
    Leuk weer iets van je te horen,we waren erg benieuwd hoe het met je zou gaan en waar je inmiddels zou zijn. Weer terug in een voor jou bekende omgeving dus. ga je ook weer bij en met de paarden werken? Hartelijke groet ook van Oma en Opa en het ga je goed!

  • 23 April 2007 - 15:52

    Ingrid:

    eey
    eindelijk weer een berichtje van juul :D
    leuk om weer wat van je te horen en te lezen dat je et naar je zin hebt:D
    bij ons gaat alles ook zo zijn gangetje:D
    en we zijn natuurlijk lkkr aan et genieten van et heerlijke weer hier :)
    tot snel
    liefs





  • 25 April 2007 - 06:45

    Julia:

    de berichten beginnen te minderen , moet ik elke week gaan bijvullen?? iedereen die hier op de site komt ...LAAT EEN BERICHT ACHTER!
    ik vind het leuk om de berichten te lezen!!
    kus kus Julia

  • 29 April 2007 - 11:18

    JAAP En FOKJE :

    Hoi JULIA
    wij zijn weer helemaal gelukkig dat er een bericht van jou kwam
    veel plezier en geniet er van

    DRACHTEN

  • 01 Mei 2007 - 21:32

    Laura:

    Heej Juul
    onze berichten minderen misschien maar die van jou ook ;)
    nee maar meis ik lees t altijd hoor!
    geniet er nog maar ff van want voor je t weet ben je terug. kunnen we weer ff lekker feestje bouwen!!
    Liefs kusje Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bellingen

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 26735

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: