the next trip - Reisverslag uit Brisbane, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu the next trip - Reisverslag uit Brisbane, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

the next trip

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

03 Mei 2007 | Australië, Brisbane

hallo allemaal
aangezien er gezegt werd dat ik niet genoeg verhalen achter laat bij deze een nieuwe.
gisteren vertrokken vanuit bellingen. emma kon haar troep niet in een dag pakken dus we vertrokken bijna een dag later dan geplend.
en na een kop koffie met Kaly en ongeveer 5 met soul moest het afscheid er toch van komen...helaas.
eenmaal onderweg had de wijzer van emma's km/u teller in de auto er geen zin meer in en ook de cruise control hield er mee op . wel een goed iets is dat de km teller ook niet meer loopt en aangezien we wel aardig wat KM gaan maken is dat mooi meegenomen.
's avonds uit eten geweets in byron bay , een populair backpackers dorpje , ik weet niet waarom het zo populair is ik vond dr geen fuck aan.
ik logeer voor een paar dagen bij emma's oom en tante. Emma is aan het baby zitten bij een vrouw die geen vreemden in haar huis wou haha.
Ik vermaak me prima hier bij emma's familie hun kinderen zijn van mijn leeftijd en gaan niet naar school maar krijgen thuis les dus het is altijd gezellig hier aangezien dat thuis en les niet echt samen gaat .
over een paar dagen gaan emma en ik weer op pad. the next stop is waarscheinlijk de ZOO van steve erwin!! ik heb er echt zin in ..haha eindelijk kan ik zeggen dat ik daar geweest ben!
Ook hebben emma's oom en tante een 6 weeken oude chiwawa pup echt zo schattig , letterlijk zo groot als een rat alleen echt heeeeeeeeeeeel lief!
en het blaft niet omdat het te klein is!
verder heb ik nog niet zo veel te vertellen , foto's komen later als ik daar zin in heb... word mijn standaard antwoord.
ik ben nu trouwens ook weer in warm weer beland 33 graden morgen .... BETERZ
doei doei mensen en ik laat snel waar wat van mij horen!
kus kus
julia

  • 03 Mei 2007 - 09:20

    Julia:

    run a muck don't give a fuck :P

  • 03 Mei 2007 - 13:35

    Marijn :

    Heey Juultje!

    Klinkt weer lekker, volgens mij zien we jou nooit meer terug ;) Nee, laten we hopen van wel...haha! Maar eerst nog maar een paar mooie avonturen beleven. Wel ff opschieten met die foto's hoor. Lui! :P Spreek je snel!

    Liefs Marijn

    PS. Ik ga bijna op vakantiee (A) San Francisco; here I come!!

  • 06 Mei 2007 - 19:07

    Liberte:

    Heeey meid,
    beetje laat :( sorry!
    Het meeste wist ik dus ook wel wat hier stond ;)
    Heel erg veel plezier meid!
    En als je naar Steve zn Zoo gaat, even mooie foto's maken :lol:
    Ik mail je snel!!
    Dikke (k)

    Liefs Liberte

  • 06 Mei 2007 - 20:19

    Essie:

    heey meissie :D lekker weer dus daarzo.. nou hier is het weer klaar met het mooie weer: vandaag zelf een paar spatjes gehad dat wel iets weg had van regen :p
    morgen weer 15 graden helaas..
    maare je moet idd ff foto's maken in de ZOO en die wel op internet zetten! ben echt benieuwd naar die dierentuin... en je maakt maar zin om ze erop te zetten ;):D
    meis, veel plezier daar en spreek je snel. liefs (k)

  • 07 Mei 2007 - 14:46

    Take J.B.:

    Super echt super de super! Ik zie dat je het helemaal naar je zin hebt! Ga zo door, want het is je gegunt!! Mooie foto's allemaal!
    Kus

    Take, the blond one

  • 08 Mei 2007 - 13:58

    @nnelien:

    Hoi Julia,

    Leuk om weer een nieuw verhaal te lezen van deze wereldreiziger.
    Geniet er lekker van.
    En inderdaad een aantal nieuwe foto's van je belevenissen, daar ben ik het helemaal mee eens.Kunnen we mee genieten van dat prachtige land.

    Groetjes en doe voorzichtig in de ZOOOO !;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 26734

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: