great barrier reef - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu great barrier reef - Reisverslag uit Sydney, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

great barrier reef

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

12 Mei 2007 | Australië, Sydney

hoi
emma en ik springen morgen ochtend om 8 uur op een boot , alleen emma en ik.
de boot stopt op een onbewoon eiland.
Emma en ik zijn momenteel de enige die gaan camperen daar dus we hebben een half eiland voor onz zelf. de andere helft is resort maar we kunnen daar niet naartoe aangezien Hook eiland best groot is en vol met regenwoud.
de great barrier reef begint op het strant en waarscheinlijk zo'n 10 meter van onze tent vandaan.
helaas is het weer de laatste paar dagen echt kut dus dat is wel jammer hopenlijk is het op het eiland beter.
verder is de reis met emma erg gezellig en we hebben veel lol.
verder niet echt iets te melden alleen LAAT EEN BERICHT ACHTER ik voel me onpopulair.... neej echt
have fun in NL kus
julia ( en Emma )

  • 12 Mei 2007 - 09:22

    Laura:

    ja hoor Laura is wel weer de eerste,
    maar waar ik en ik weet toevallig nog een aantal meer, zo nieuwsgierig naar zijn, heb je nog met jacques??
    Haha ja ja Laura is nieuwsgierig..
    Nou meis ik wil vaker verhalen en liever iets uitgebreider..;)
    Kus

  • 12 Mei 2007 - 09:23

    Laura:

    p.s.
    Ik vroeg me dat van Jacques onder andere af omdat ik nooit berichten van hem hier zie en je ons wel vraagt vaker berichten achter te laten maar ja als Jacques dat al niet doet!..

  • 12 Mei 2007 - 09:40

    Pauline En Gabrielle:

    En wij dachten dat jij op zo'n reis wel zonder ons zou kunnen. Op een onbewoond eiland zijn toch ook geen mensen, daarom is het een onbewoond eiland.Schijnbaar wel een computer!Hier in nederland hebben wij in de toekomst de tropen. Na een periode van hitte, zitten we nu in de regen. Als je terugkomt kun je ons vertellen of dat prettig is. Tropische wouden en woestijnen, wat een vooruitzicht.
    Geniet van de rust voor je je weer in drukte begeeft.
    Veel liefs ui Heiloo

  • 12 Mei 2007 - 10:10

    Pauline:

    liefs UIT Heiloo
    Van een ui moet ik huilen.

  • 12 Mei 2007 - 13:17

    Marijn :

    Sounds good Juul, mooie foto's ook! Na jouw verhalen ga ik ook zeker een keer die kant op ;) Begin nou toch wel heel nieuwsgierig te worden. Veel plezier nog, en tot snel!

    Liefs

  • 12 Mei 2007 - 14:20

    Liberte:

    Hey meid!
    Dus dat word een soort van filmachtig iets :P met zn tweeën op een onbewoond eiland!!
    Super gaaf zeg!!
    Ik ga strakjes even je foto's bekijken! Zie de foto's van steve zn dierentuin al staan!! Nou ik spreek je snel! Dikke (k)

  • 13 Mei 2007 - 15:39

    Ingrid:

    eey meis
    wat een leuke foto's allemaal weer :)
    en ook nog naar een onbewoond eiland super man.
    geniet er nog ff van meis :)
    liefs ingrid

  • 13 Mei 2007 - 20:29

    Jan En Marijke:

    Een onbewoond eiland, dat moet wel een heel bijzondere ervaring zijn als je het toch redelijk drukke Nederland gewend bent! Het lijkt ons vreselijk ongezellig, zijn benieuwd wat jou daar trekt, of heb je het boek van Robinson Crusoé gelezen, of het boek Alleen op de wereld?
    Het ga je goed en veel plezier!

  • 25 Mei 2007 - 13:30

    Inge:

    haai,
    Jij zit dus nog steeds mooi in australie!
    Leuk hoor, en wat een mooie fotos..
    Ik zit nu in Frankrijk en over vier weken ben ik weer lekker op nederlandse bodem.
    geniet er nog van en misschien dat ik je nog eens tegen het lijf loop in de Albert Heijn in Groningen ;)
    doeig xxx Inge

  • 01 Juni 2007 - 21:51

    Els:

    Lijkt me te gek een paar dagen op een onbewoond eiland, het idee dat niemand je kan storen, bellen, je iets vragen etc
    je moet me maar eens precies uitleggen waar dat ligt. Wat gaat het toch allemaal snel, niet lang meer en je komt thuis, geniet er nog maar even van, voor je alle drukte in nederland weer tegemoet gaat.
    Veel liefs van ons allen

    Howard's uit Hythe

  • 04 Juni 2007 - 18:47

    Take J.B.:

    wowow,,, ik ben erg benieuwd naar je situatie... zoals ik het nu lees kan ik me iets voorstellen, maar eigenlijk wil ik het visueel zien!! haha.. ;-)

    Groetjes en liefs

    Take

  • 05 Juni 2007 - 14:27

    Marijn:

    Wat kraam je nou allemaal uit? Ik snap er niks van :p maar ik neem aan dat het gewoon betekende dat je een mooie avond hebt gehad?

    Liefs

  • 11 Juni 2007 - 20:17

    Gerard:

    Eey Juultje,

    Vette verhalen.
    Heb er een lange tijd over moeten doen om echt alles te lezen, maar dan heb je ook wat...

    Hoop dat je daar nog veel plezier hebt.

    Greetz Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 26741

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: