hallo - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

hallo

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

22 Juni 2007 | Australië, Perth

hier kom het verhaal:
eerst gingen emma en ik naar north molle-island ofzo en dat was erg leuk.
maar emma en ik gingen voor een hike en we vergaten de tijd en waren gedwongen om op een klif te slapen op ong 400 m hoogte en in de regen en kou en in onze bikinies! maar we zijn gelukkig niet onder koelt geraakt al heeft emma veel moeten overgeven en ik was bond en blauw van het rillen op de rotsen.
dat was de engste nacht in mijn leven en ik gun het niemand.
daarna wouden we graag naar huis maar we hadden niet echt een keus dus op naar Hook island , crayfish beach.
geweldig eiland echt heel erg mooi!
koraal rif overal parralel aan het strand , helemaal alleen met emma voor 3 dagen, geen mens gezien!
echt supper , heerlijk weer en alles was perfect! geen wc helaas maar je went aan een kuil graven haha.
dat eiland maakte emma en mij weer helemaal gelukkig ik vond het echt supper!
de terug reis was ook heel leuk , we hadden de auto gefixed en ik vloog terug naar WA vanuit brisbane.
terug in WA gelijk aan het werk in de MYO echt eeh hele leuke baan in een lunchbar!in 1.5 uur komen meer dan 300 mensen een broodje halen en ze doen alles zelf. Ik hoef het alleen te snijden en af te rekenen.
in de weekend is het altijd een groot feest met veel vrienden over de vloer en erg gezellig.
verder niets te vertellen!
kus julia

  • 22 Juni 2007 - 11:58

    Julia:

    wow wat een leven!
    LANG LEVE AUSTRALIE
    the most beautiful country in the world

  • 24 Juni 2007 - 12:50

    Laura:

    Heej juul,
    ik begon me al zorgen te maken zolang geen verhaal maar gelukkig.. mooie fotos!!
    en zo te lezen wil je nog lange niet terug...

    Liefs Laura

  • 24 Juni 2007 - 14:11

    Liberte:

    Heey lieverd,
    ik had het overlevingsavontuur al hegoort van je ouders! nou ik snap best dat je het niemand gunt zegt jemig!
    Nou ik heb je net 2 mailtjes gestuurt dus daar lees je de rest in! nu even foto's kijken!
    Dikke kus

  • 24 Juni 2007 - 18:46

    Ingrid :

    eeey meis
    leuk om weer wat van je te horen.
    wat een verhaal zeg. en wat een super foto's echt heel mooi.
    nog heel veel plezier daar meis ma dat gaat vast wel lukken als ik dat zo allemaal lees:-P
    liefs ink

  • 24 Juni 2007 - 21:07

    JULIA:

    gelukkig jij bent er weer
    wat een avontuur zeg
    LIEFS
    JAAP EN FOKJE

  • 25 Juni 2007 - 13:26

    Marijn:

    Heey Neger!

    Super super super...mooie foto's!! Ik ga morgen naar San Francisco..welverdiende vakantie (A) bijna thuis! Tot snel

    Liefs Marijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 26739

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: