Rossi wint TT - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu Rossi wint TT - Reisverslag uit Perth, Australië van julia polman - WaarBenJij.nu

Rossi wint TT

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

01 Juli 2007 | Australië, Perth

hoi
ik mag dan wel aan de andere kant van de wereld zitten maar ik heb de TT nog nooit zo sober bekeken dus ik heb meer dan normaal veel van de race kunnen genieten. Uiteraard moest nr 46 winnen the doctor is simply the best!
verder ga ik naar de koningin op prinsjesdag whaha ( gucci , prada,of iets anders leuk om te dragen??ik moet er natuurlijk wel sjiek uitzien vind ik zelf ....FUCK YEAH)
uuuh hier gaat alles ook goed. de 14e heb ik mijn verjaardagsfeest ik heb bevestiging van ong. 50 mensen die komen dus das wel supper :)
en op mijn verjaardag ga ik uit eten met mijn huisgenoten ergens dus das ook wel chill.
ik weet dat jullie ong. 4 of 5 dagen nodig hebben om bij te komen van de TT dus ik verwacht nog geen berichtjes.
ow en verjaardagskaarten kunnen gestuurd worden naar :

julia polman
176 Abbett street
6019 scarborough perth
WA Australia

en ik wil voor mijn verjaardag :
-permenent visa voor australie
-een miljoen aus. dollars
-een puppie

ok dat was het wel zo'n beetje :)
kus en knuf
julia

  • 01 Juli 2007 - 03:59

    Julia:

    en the west coast eagels are finally winning !!footy RULEZ

  • 01 Juli 2007 - 11:33

    Anne:

    heey juul!

    Jah anne is de eerste!! Woehoe bijna jarig, ik sms je dan hoor ik vergeet je niet!!

    Lees je snel weer!

    Kus anne

  • 04 Juli 2007 - 05:27

    Marijn :

    Heey Juuuuuul, ik mis jou ook! Misschien komt dit berichtje nu twee keer, maar er ging iets mis en ik ben moe want ik kom net uit San Francisco, maar ik kan niet slapen. Grrr! Dan maar even Juuls uitgebreide reisverslag lezen :p

    Nog 10 nachtjes slapen!

    Liefs xxx

  • 04 Juli 2007 - 16:44

    Marijn :

    Ik bedoel natuurlijk nog 13 nachtjes slapen. Ik maakte even een rekenfoutje...ik was moe, sorry! Nee ik ga nog niet naar huis, ik heb een vlucht over 5 weken. Iets meer nachtjes dus :)

    Tot snel, Liefss

  • 05 Juli 2007 - 10:52

    Lib:

    Hey Meid
    Noou die cadeautjes kun je dus mooi vergeten he! Dat feest gaat niet door :P
    Maar uuh, even een vraagje he, waar blijven nou die dagelijkse mailtjes van je :P?
    Ik heb je 2 week geleden een huge mail gestuurt en nog steeds niks terug :(
    GEEEEEEEEEEEFT NIKS!
    Maar nu is het jouwn beurt weer. er staan namenlijk allemaal belangrijkevragen in over hoelaat ik moet bellen enzo!!
    Nouja spreek je snel!
    Dikke kus en alvast een fijne vrjaardag!

    (TT was trouwens super!)

  • 06 Juli 2007 - 10:16

    Lisa:

    Hee nichtje!! Gaaf dat er zoveel mensen komen op je feest, dat wordt vast super gezellig. Ik zal eens kijken of het mogelijk is om een puppie te verzenden naar Australie, hopelijk leeft ie dan nog bij aankomst :P. En een visa is ook makkelijk in elkaar te zetten, haha. Hopelijk gaat verder alles goed daar! Trouwens, je mag wel wat kleren van mij lenen.. ik heb alleen geen Gucci of Prada, misschien iets van de Zeeman?

    Ik wens je een heeele fijne verjaardag toe!! Groetjes van ons allemaal..

    Liefs, Lisa

  • 07 Juli 2007 - 02:16

    Julia:

    whaaaa :'( ik wil niet naar nederland.
    zie jullie in een paar jaar weer mensen ik blijf lekker hier :P
    neej dat is niet aardig voor mijn moeder , ik kan dr niet alleen naar thailand sturen. ok misschien ga ik naar thailand en dan vlieg ik daarna terug naar huis ( australie ):P
    kus een verdrietige julia

  • 07 Juli 2007 - 10:19

    Yoeri Oostenbrink:

    Heej, vind echt vett toff dat je in australie zit ben zeer jaloers op je.
    maar gelukkig ga ik in oktober ook heen voor 1 jaar :D hoop dat je er nog veel leuke dingen mee gaat maken.

    Kusj Yoeri

  • 07 Juli 2007 - 10:58

    Nathalie:

    im so fucking jealous!
    ;)
    Nee egt hartstikke gaaf om al die fotos etc te bekijken!:D
    have fun nog de laatste weken!:(
    Kusss

  • 07 Juli 2007 - 15:04

    Inge:

    Hey!!
    Dus jij zit nog steeds in Australie, maar dat zit er dus helaas ook alweer bijna op... Maar zo te zien heb je het ontzettend naar je zin gehad daaro!
    Ik ben al lang en breed thuis en ik kan je vertellen dat je qua weer toch nog maar even wat langer in aussie moet blijven.. En zo cool dat je ook nog naar thailand gaat.. dat moet zo mooi zijn!
    Veel plezier nog!!
    xxx kus

  • 17 Juli 2007 - 19:20

    Slingertjes:

    Lieve Julia,
    HARTELIJK GEFELICITEERD. Hier proosten we op jou, reden om weer te kunnen drinken.

    Veel liefs uit Heiloo

  • 17 Juli 2007 - 21:43

    Laura!!!!!!!:

    Eej lieve Juul,
    Van harte he meis!
    Je hebt vast een geweldige dag gehad!
    Spreek je snel
    Liefs Kus Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 26736

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: