:'( - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van julia polman - WaarBenJij.nu :'( - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van julia polman - WaarBenJij.nu

:'(

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

26 Juli 2007 | Hong Kong, Kowloon

hallo
nu 3 dagen onderweg en nog steeds een knoop in mijn maag en heel verdrietig.
afscheid in perth was verschrikkelijk echt de ogen uit mijn kop gehuilt voor een paar dagen.
gelukkig nog met kane en corey op vakantie geweest naar margret river, augusta,dunsborough en busselton.was wel heel erg leuk en een goed tot snel weerziens iets.
mijn feest op de 14 was ook echt heel erg geslaagd 6 mensen warenniet op komen dagen dus we hadden de tuin echt lekker vol. Ik heb ook nog veel cadeaus gekregen vooral alcohol maar was wel erg leuk.mijn verjaardag was ook wel cool. papa en mama hadden mij bloemen gestuurd en ik heb ook nog veel viciete gehad van vriendinnen . Daarna met zn alleen uit eten geweest in een best wel chique restaurant. Kane kreeg alleen een bloedneus midden in zn eten ...was wel grappig :P
nu zit ik in hong kong wel een interesante stad . alle gebouwen scheinen meer dan 20 verdiepingen te hebben , echt alleen maar hele grote gebouwen en wolkenkrabbers.
ik kwam hier gister om 00.30 aan en vond een hostel. iedereen begon in het gebouw aan me te trekken net als in vietnam. maar nu was ik alleen en was dat best eng. gelukkig waren er net 2 andere backpackers naar binnen gelopen en ik vluchte gouw met hun mee. Ik kreeg een kamer voor 30 euro , met een douche boven mijn wc met een pis straaltje water ) en met alle electricitijd los hangend naast de douche kop beetje eng.
en in kreeg een bed. zonder matras , gewoon planken , en ik paste er niet in ik moest met mijn benen om hoog slapen.
de kamer was zo klein dat ik mijn backpack nergens kwijt kon! paste niet naast mijn bed haha.
maar goed ik was zo moe dat ik in 2 min. weg was.
helaas doet geen van mijn telefoon kaarten/sim's het hier dus ik heb een chinees nummer nu :67390319
de land code is 001185 ofzo moet je maar even na tjecken als je me wil berijken.
nou dat was het wel .
kus julia

  • 26 Juli 2007 - 03:18

    Julia:

    I DONT WANT TO GO HOME

  • 26 Juli 2007 - 13:19

    Marijn:

    Hey Juul,

    Ik kan me voorstellen dat je het wel ff moeilijk hebt gehad toen je uit Perth weg moest. Maar blij dat je een mooi feesje hebt gehad enzo. En nu komt je mama ook al bijna! Lijkt me toch wel leuk die weer te zien? Ik hoop dat je nog ff goed geniet van je laatste weken, al ben ik toch wel blij dat ik je dan ook weer kan zien ;)

    Tot dan!

    Liefs

  • 28 Juli 2007 - 11:46

    Ching :

    Hoi Julia,
    Afscheid nemen is zwaar,maar aan de andere kant iedereen in Nederland wilt je ook wel weer eens zien...dus geniet nog van je verblijf in Hong Kong en van al het lekkere eten.
    Tot gauw!

  • 29 Juli 2007 - 16:14

    Anne:

    heey juul,

    ik snap dat je het jammer vind dat je weer naar huis moet, maar ik vind het wel leuk hoor! dan kan je mooi ff naar me buik komen kijken haha:D

    kus

  • 03 Augustus 2007 - 09:37

    Liberte:

    Nouw :S Ik krijg gewoon Helemaal geen mail meer van de site dat je er iets op zet!
    Maar in hongkong gewoon alweer!
    Beetje minder van de ruimte..
    Tot snel meis, snel je andere berichtje lezen!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 26739

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: