disney land - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van julia polman - WaarBenJij.nu disney land - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van julia polman - WaarBenJij.nu

disney land

Door: julia

Blijf op de hoogte en volg julia

30 Juli 2007 | Hong Kong, Kowloon

hallo
vandaag naar disney land geweest was wel lachuh niet zo groot als parijs en aleen maar een space mountain als achtbaan maar nog steeds was het de moeite waard.
de 3d show was echt supper k heb dat nog nooit eerder gezien en t was echt heel erg leuk met water spetters enzo.
gister avond ben ik nog naar een vogel/vis/bloem markt geweest en dat was ook zeeer geslaagd.Schildpadden in afwastijltjes net als in Vietnam en vissen aan rekken in boterhamzakjes.
De vogels waren ook heel gaaf en ik ben nog niet grieperig dus ik denk dat ik de vogelgriep overleefd heb :P
Ook was er eregister vuurwerk bij de lichtshow ( die ik nu al 4 keer bekeken heb) wat heel mooi was.
ik ben in harry potter 7 aan het lezen een aanrader, ik zit er weer helemaal in nadat ik hp5 in de bios heb gezien een paar dagen geleden.
K mis Perth nog wel heel erg maar gelukkig weet ik dat ik terug kom zo snel mogenlijk.
Ik begin Hong Kong steeds leuker te vinden er is hier echt heel veel te doen en alles is goed berijkbaar met OV en alles is hier 24/7 deze stad slaapt nooit! zelfs om 1 uur snachts is het nog hardstike druk op straat en ook nog steeds heel erg warm.
ik heb echt de leukste kamer in hong kong denk ik .De mensen die in de kamer komen zijn steeds verschillend maar het is altijd goed en gezellig. Gister avond heb ik de hele nacht ge-hartenjaagd met 3 americanen die vandaag weer zijn vertrokken. De enige die hier net zo lang is als ik is een Aussie uit Melbourne waarmee ik veel om ga hier ( vandaag ook mee naar disneyland mee geweest )
De meisjes die hier werken ( als slaven ) zijn ook heel aardig ik heb ze kleinigheidjes gekocht en nu geven ze me elke dag ijs en snoep haha.
verder niets te melden.
kus julia

  • 30 Juli 2007 - 08:07

    Lisa:

    Hee Juul, wat een verhalen zeg, ik ben echt onder de indruk. Gaaf dat je je daar zo goed kan redden. En idd HP 5+6 waren echt tof, ik moet alleen nog aan nr. 7 beginnen. Alain en ik zijn net terug van vakantie, naar Italie geweest en het was echt super gaaf. Nou meid, heel veel plezier nog daar en toch zijn wij wel blij als je weer thuis bent hoor!

    Tot gauw, veel liefs en kusjes van ons!!

  • 30 Juli 2007 - 10:15

    Ben:

    Hey juul
    ik ben echt jaloers, ik wil ook een keer naar disneyland :P, Hong Kong klinkt als een hele gave stad. Mama heeft nog steed niet haar rugzak gepakt. Daar hammer ik nu al een week op. hehe

    gr Ben

  • 30 Juli 2007 - 16:13

    Marijn:

    Hey Juul,

    Klinkt goed! Fijn dat je je vermaakt is Hong Kong. Ik ben ook Harry Potter aan het lezen (ja, IK!) ben bijna bij deel 7. Is indd erg leuk (A) Tot snel! xx

  • 30 Juli 2007 - 19:42

    Jan En Marijke:

    Ongelooflijk Julia wat je allemaal ziet en doet. Heel knap. Nog heel veel plezier daar in het verre Hong Kong!!

  • 03 Augustus 2007 - 09:40

    Liberte:

    Hey laiverd..
    Zou je niet verwachten dat disneyland niet zo groot is eigenlijk daar..
    Maar Het was geslaagd dus dat is mooi :D
    LEkker ook dat alles open is 24/7 heb je dat ook eens meegemaakt :P Verveel je je in iedergeval nooit!! haha :lol:
    Geniet nog van je laatste weekjes overal op de wereld en ik ga even kijken of ik het kan fixen dat ik weer mail krijg als je hier wat neerzet!
    we mailen he!
    Dikke kus

  • 06 Augustus 2007 - 14:06

    Ingrid :

    eeey :)

    wat gaaf dat je nu in hong kong zit :D
    en dat alles 24/7 open is da lijkt mij ook wel wat;).
    heeel veel plezier daar nog en geniet nog ff van je laatste weekjes daar:D
    tot snel :D

    kus van ingrid en wesley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Mijn eerste reis

Best valentines ever!

Recente Reisverslagen:

29 September 2009

hoi

04 Maart 2008

Hallo allemaal

22 Februari 2008

:)

28 Januari 2008

En ik ben weer weg

22 Oktober 2007

En weer terug
julia

Actief sinds 06 Sept. 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 26742

Voorgaande reizen:

13 Februari 2008 - 14 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: